BULAN GAYA HIDUP SIHAT I.S



Pada 11/04/2009, bertempat di Ampang Sport Planet,adik beradik Independent Soul (IS) sekali lagi bersua muka. Kali ini bersua muka di gelanggang futsal. Walaupun kehadiran ahli kumpulan tidak begitu memuaskan, namun kemeriahan tetap dapat dirasai. Dengan kehadiran fie dan kak ros sekeluarga selaku penonton memeriahkan suasana. Perlawanan bermula pada jam 9.30 malam da n berakhir pada jam 11.40 malam.





Selain dari fie dan kak ros sekeluarga, buat julung-julung kalinya mamat ranger muncul sebagai manusia biasa dan dengan penampilan bertutup kepala, mamat berjaya menarik minat beberapa kelab besar dengan skill-skill yang luar biasa dan rembatan kencang. Selain mamat, alex suki juga tidak kurang hebatnya. Dengan bertubuh sasa, alex tampak sukar digugat dibahagian posisi penjaga gol. Tidak lupa juga dengan kasa, pergerakan yang licik dan bertenaga menjadi senjata utama dalam mengawal perlawanan. Bro bel pula dengan gaya bersahaja tetapi tangkas mengawal benteng pertahanan serta sekali sekala naik ke atas untuk menambah sengat di bahagian serangan. Sys pula, kelihatan lemah akibat kurang tidur, namun Berjaya bermain dengan baik sebagai penyerang dan sekali sekala bermain di posisi penjaga gol.











<-- Alex Beraksi


















<-- Sys men bola guna tgn???







Dengan jumlah kehadiran 7 orang ahli, IS tampak masih kurang bersatu hati, tetapi sekalung perhargaan buat penganjur yang telah cuba sedaya upaya untuk menjayakan program ini.

Selain dari ahli keluarga IS, perlawanan persahabatan ini juga dimeriahkan dengan kehadiran kawan-kawan sys yang seramai 6 orang serta kawan mamat.
Sekalung perhargaan dari pihak kami dan semoga program yang julung-julung kalinya diadakan dapat diteruskan lagi.

Sekian

Laporan dari
SYSTEMAUT

Kepada
PUTRI di ISSPACE

0 comments:

Post a Comment